maandag 26 juni 2017

twee markten, honden abc en cactussen (juni 2017)

Ondertussen heb ik de kamer op zolder in gebruik genomen, veel getekend en geschilderd en op twee markten gestaan.

In het Burgemeester Brouwersplantsoen stond ik afgelopen zaterdag op de Puur, Hip en Handgemaakte markt, helaas hadden we de héle dag regen en daardoor weinig bezoekers. Maar de bezoekers die er waren, reageerden positief op mijn werk en ik heb leuke gesprekken gehad.


Een week daarvoor stond ik op het Berlijnplein in Utrecht en daar was het té warm, waardoor er ook erg weinig (nog minder dan in Amersfoort) bezoekers waren. De gesprekken die ik had waren met de andere kraamhouders :-) Helaas zijn we afhankelijk van het weer, dus té warm, té nat, té koud, je doet er niks aan. De volgende markt is op 30 juli in Helmond centrum, dan hoop ik op mooi, niet te warm, weer. We gaan het zien :-)

Op teken/schildervlak ben ik bezig met een hondenserie, een abc serie. Ik heb de volgende aquarels gemaakt op A4 formaat. Hebben jullie ideeën voor een hond met een ras dat start met een E? Ik dacht aan Engelse bulldog, maar er zijn vast nog andere rassen die met een E starten.

De D van Dalmatiër
  De C van Cavalier King Charles Spaniel (Tricolor)
 De B van Boxer (pup)

De A van Afghaanse windhond, maar deze is nog niet af. Ik moet iets verzinnen om zn vacht beter te krijgen.



Schets van Suzy op een kussen, ze lag zo lief naar me te kijken met een oogje open ;-)


Omdat op markten vaak gevraagd wordt naar cactus kaarten, vraag ik me af of een (of beiden) van de volgende tekeningen leuk zou zijn om te laten drukken als kaart? Wat vinden jullie?

Drie terraria met cactussen

Een enkel terrarium met cactus.


Ik zal weer regelmatiger iets van me laten horen - beloofd!

Een hele fijne maandag gewenst!
xxx Emilie xxx


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!