dinsdag 1 maart 2016

give away, etsy en mooie luchten (week 9 2016 - dinsdag)

Goedemiddag,

Ik heb gisteravond heel fijn zitten werken in een artjournal. Zo heerlijk als een tekening onder je handen groeit en het uiteindelijk allemaal bij elkaar komt.
Dinsdag
Wat een cadeautje om met zo'n lucht op te staan! Prachtige zonsopkomst. En er zit geen filter op, de lucht was écht deze kleur vanmorgen.
Op Instagram heeft Thyrsa mijn IG give away gewonnen. Daar had ik gevraagd welke quote postcard iemand het mooiste bij zichzelf vond passen. Dat was voor Thyrsa "Learn to love you".

Dus deze quote kaart gaat richting Thyrsa. Ze wil hem gevraagd door mij beschreven ontvangen, dat vind ik dan weer leuk :-)

Dan nog een leuk nieuwtje......
Ik ben helemaal trots op mezelf. Ik heb vandaag een eigen Etsy winkel geopend. 't voelt goed!
Er staat nog niet zo heel veel op, want vullen kost tijd en ik zit op mn werk.
Dit is hoever ik in mn lunchpauze kwam. Dus als je er al een kijkje wilt nemen dan kan dat door hier te klikken ;-)

Fijne dinsdag!
xxx Emilie xxx




2 opmerkingen:

  1. ik heb je blog op mijn leeslijst gezet en een klein stukje vertelt in mijn blogje van vandaag...fijne dag en succes met je winkeltje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie tekening heb je gemaakt en succes met je winkeltje.

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!