zondag 29 november 2015

samen uit, schilderen, villa augustus en ideëen over een eigen winkeltje... (week 48 - vrijdag, zaterdag, zondag)

Goedemorgen,

Donderdagavond maakte ik nog een relax pagina ;-)


En zat heerlijk met Suzy op de bank.

Op vrijdag kleurde ik een kaart met aquarel - waar zouden de zeemeerminnen naar kijken? ;-)

En  maakte ik mijn eerste officiële ontwerp voor het "bloemenalfabet om in te kleuren" wat ik in mn hoofd heb. Ik ben er helemaal blij mee. En misschien is dit ook wel goed genoeg voor de verkoop... wat vinden jullie?
Manlief werd gekortwiekt...
Ik ook. En daarna gingen we samen uit, naar Night of the Promps in Ahoy. We zagen Joe Jackson, Natalie Imbruglia, Gavin deGraw en John Miles. De dirigente en Il Novecente (orkest) waren geweldig!



Zaterdag deed ik mee aan een olieverf workshop en maakte in een IJsvogel.
Eerst de tak
Dan de kop en buik van het vogeltje
En zo is hij geworden. Ik ben er erg blij mee.
Nu nog drogen en dan komt hij ingelijst aan de muur.

Er lag lieve post van Maayke toen ik thuis kwam.


Zondag ochtend maakte ik een RR boekje klaar voor verzending. Leuk om mn eigen postzegels te gebruiken.

Ook maakte ik het RR boekje voor de meeting klaar om mee te nemen. (daar had ik de groene label van de week voor gemaakt)

We hadden afgesproken in Villa Augustus.
Dit zijn alle boekjes samen ;-)
Een super gezellige groep dames!

lieve cadeautjes gekregen
En een heerlijke high tea!
Wat een prachtige omgeving is het in Villa Augustus


In het winkeltje nog rond gekeken en natuurlijk nog een en ander gekocht...
Ik werd door Margit thuis gebracht, lief!

Het was een super fijn, druk en creatief weekend.
Helaas voel ik me vandaag niet lekker en blijf thuis. Hopelijk is t morgen weer over. 

Een hele fijne maandag gewenst.
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Wat een leuke dagen heb je gehad. Het uitje naar de Night of the Proms zal vast heel erg mooi geweest zijn. Ooit wil ik daar ook nog eens heen hoor...
    En je uitstapje naar Villa Augustus moet ook heerlijk en vooral gezellig geweest zijn. Zo leuk om even mee te mogen genieten.
    Ik hoop dat je inmiddels weer bent opgeknapt, zo niet dan wens ik je van harte beterschap.
    Liefs,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!