maandag 10 augustus 2015

post in week 32

Ontvangen en verstuurde post afgelopen week.

Een aantal gezellige brieven, een artjournal via swapbot, waarvan de eigenaar mij een berichtje stuurde op Instagram, kleine wereld ;-) en leuke snailmail-post. Ik verstuurde atc's en een RR journal. Verder maakte ik op zaterdag gezellig met Conny in de tuin een pocketletter en een kaart en op zondag nog een opdracht met bloemen. Dus er gaat ook weer gezellige post weg deze week.

Dinsdag ontving ik de V van vissen van Greetje voor ons ABC

Woensdag ontving ik voor de swapbot swap een RR artjournal. Hiermee is het allemaal begonnen, dit was mijn eerste intro tot RR en deze swap loopt dus nog steeds, ronde 16 :-)

Vrijdag verstuurde ik post aan Dineke

aan Angela

aan Claudia

aan Lutgarde

en aan Nanna, het RR boekje van Margit.

Vrijdag ontving ik brieven van Rinny en Heidi (noorwegen)

Zaterdag viel de snailmail post van Claudia op de mat.

Ik wens iedereen een hele fijne postweek toe!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

Dank voor je reactie!