maandag 13 april 2015

Er komt post in en er gaat post uit...

Er is fijne post binnen gekomen de laatste tijd en ik heb met veel plezier post uitgestuurd.
Het blijft toch waar 'echte post is veel leuker'. Een email is fijn, een appje is prima, maar een envelop of kaart op je mat vinden blijft het fijnste ;-)


Gisteren werd zoonlief 12, hij kreeg zn telefoon (hoera) en natuurlijk aandacht, andere cadeautjes, telefoontjes (o.a. van grote zus - daar was hij heel blij mee) én hij had post. Dat vond hij erg fijn, want normaal is (bijna) alle post voor mamma....


Vorige week gingen er weer een aantal verjaardagkaarten op de post ;-)
Want in mijn familie en vriendenkring krijgt iedereen een kaartje van mij/ons. En binnen de postgroep waar ik lid van ben ook. Maar daarnaast ben ik van veel groepen lid en ik kan - hoe graag ik dat zou willen - niet iedereen verjaardagskaarten sturen. Maar er zijn uitzonderingen, want als ik verjaardagpost krijg, krijgt diegene die ook weer terug. Dat is misschien een beetje reactief, maar niet iedereen kan verjaardagpost sturen en ik wil ook niemand voor het hoofd stoten. En buiten dat, ik weet het ook niet van iedereen.




Hoe doen jullie dat? Ik ben benieuwd.


Hieronder de gezellige post in en post uit van de afgelopen dagen:



Uitgaande post: lotto post voor Tanja




Inkomende verjaardagpost (lief ;-) )


Uitgaande post: Naam zentangle voor Angela, lottopost voor Tanja en Zentangle R en S voor Machele


Uitgaande post: een "zomaar" kaartje voor Conny, een "hoera verhuisd" kaart voor Andrea,  een "hoera zwanger" kaart voor Wanda en "waarom ben je nou van IG af" kaart voor Jenni in Finland


Inkomende post: Een mooie bloemen grannysquare voor de april swap


Inkomende post: Mooie Zentangle letters van Conny. De R en S zijn voor mij. De graffiti R en bloemen T zijn voor de kinderen. Lief!


Uitgaande post: Verjaardagpost voor Nancy en een Zentangle N voor Cobi
Een fijne zonnige maandag gewenst!


xxx Emilie xxx













Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Dank voor je reactie!