maandag 6 oktober 2014

snailmail in week 40


Wat een fijne postweek vorige week!
Maandag
Nadat ik wist dat ik een giveaway had gewonnen YAY, stuurde ik Marion mijn adres via de post. 

Dinsdag
Wonderlijk, ik kan de foto niet draaien.... maar goed, verstuurd aan Shawsha in de USA en een swap.

En er was gezellige post!
Deze leuke ijsjes kreeg ik van Melanie voor onze RR serie.

Achteraf blijken deze leuke oldtimer kaartjes niet voor mij bedoeld. Er is nog een Emilie in de SnailmailNL groep.. ik stuur ze door :-)

Lieve post van Sonja

Briefpapier post van Aletha - erg leuk Plint! Ook als de foto ondersteboven staat... :-)

Woensdag
Ik stuurde Aletha briefpapier terug.

Aletha kreeg de Bloemen envelop. Anita was jarig en kreeg een kaartje. En ik bedankte Karin voor de oldtimer-kaartjes, toen wist ik nog niet van de naams-verwisseling...

Uit Barcelona ontving ik dit leuke Gaudí kaartje van Jelka.

Donderdag 
Ik maakte deze Zentangle "A City Saved" voor swapbot - bleek dat hij naar Israël ging.

Dus deed ik er een gezellige enveloppe omheen :-)

Ik schreef mijn eerste brief aan Opal in Hawaii


Tessa ontving post van Sheridan en ik de Flow weekly.

Vrijdag
Ik maakte een Zentangle waarbij ik string#1 gebruikte (dat was de opdracht)

Ik was pseudowinnares bij de Lotto en ontving deze leuke post van Rinny.

Els stuurde me de enveloppen swap toe.

Ik maakte post voor Melanie (verjaardag) en voor Lenny

en maakt voor Lenny een dieren-enveloppe.

Zaterdag
Ik ontving de gewonnen Bijen-korf prijs. Erg leuk! Maar ik moet nog wel een speciale naald vinden :-)

Zondag
Rick stuurde de DierenDoorGeef Envelop door. We leukten de buitenkant een beetje op...

Ik maakte China post voor de echte Lotto winnares, dat was natuurlijk Rinny zelf :-)

Ik stuurde de Zentangle String#1 aan Marianne

En versierde de enveloppen.

Ik had eindelijk tijd voor mijn a6 RoundRobin boekje. En maakte een.... roodborstje :-)

Er zaten meer dieren in ....

Ik verstuurde een kaartje naar China aan Nana.

En ik maakte het RoundRobin schrift van Cindy af om te versturen. Best een uitdaging om te werken op A4 formaat.


Deze tas met inhoud gaat op de post als ik bij het postkantoor ben geweest. Er zijn twee enveloppen die ik wil versturen met track & trace, vandaar.

9 oktober a.s. is het Internationale Postdag.
Deze tekst heb ik van www.fijnedagvan.nl en beschrijft het mooi:
"Op de Internationale Dag van de Post staan onder meer overheden stil bij die kracht. Zo geven sommige ministers toespraken over post en presenteren zij plannen om de postindustrie te steunen. In sommige landen worden nieuwe soorten postzegels gedrukt. Postbedrijven geven op deze Dag ook extra aandacht aan hun medewerkers, en natuurlijk sturen we op deze mooie Dag, die al 35 jaar wordt georganiseerd, extra veel post rond!"


Wie van jullie stuurt er dan een (extra) kaartje?


Iedereen weer een fijne postweek gewenst!
xxx Emilie xxx

1 opmerking:

  1. Wow, wat een heen en weer gaande post. Hopelijk leest de postbode jouw blog ook, want dan weet hij/zij ook wat een leuke, gezellige post jij verstuurd en krijgt.
    Wat leuk om de ijsjeskaarten van Melanie bij jou te zien. Ze springen er voor mij als fan van Melanie's kaarten echt uit. Net als jou Zentangle eruit springt. Mooi gemaakt.

    Groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!