dinsdag 22 april 2014

Verjaardagspost en arm-update

In de afgelopen weken kreeg ik steeds
enveloppen waarop stond vermeld dat ik die niet eerder
dan de 19e mocht open maken.
De stapel groeide en ik werd steeds nieuwschieriger....
Afgelopen zaterdag was het zover,
ik mocht alles openmaken!
Joepie!!!

Wat een verwennerij! Zoveel kaarten en post....
Ik ben er een beetje stil van.
 
Bij het ontbijt op bed kreeg ik alles in handen...

Van Ashley uit Beijing een prachtige
handgeschilderde kaart van de verboden stad.

Uit de Lapjesmand ontving ik hele mooie
lapjes voor aan mijn deken. Lief!

Deze intrigeerde me, Party in a Box van Tanja.
Ontzettend leuk om alle 'little gifts' uit te pakken!

Dit zijn alle kaarten die ik ontving van
Blog en Instagram vrienden en vriendinnen

En zelfs post vanuit de Snailmail NL facebook groep
Ontzettend leuk!
Verder kreeg ik knutsels van de kinderen,
mooie bloemen en een daglicht lamp
(om 's avonds met goed licht te kunnen tekenen en schilderen),
nog meer mooie bloemen, gele Catania Grande
om mijn Afrikaanse Bloem kussenhoes te kunnen afmaken,
postzegels, een boekenbon en envelopjes met geld.
Ik voelde me heerlijk verwend!
Voor het eerst in jaren bakte ik niet
zelf de taarten en maakte ik geen verse salades.
Man en kinderen maakten de taarten
(ze waren héérlijk!) en we kochten verschillende salades.
Alles was natuurlijk heerlijk en bijna op toen we klaar waren met eten.
 
Maar ik maak het toch liever zelf, gewoon omdat ik koken leuk vind....
Volgende verjaardag (in juni voor man en dochter) kan ik zelf weer bakken,
want vandaag is duidelijk geworden wat er met mijn arm is.
 
Het is een peesontsteking in mijn bovenarm
en geïrriteerd slijmbeurs in mijn schouder.
Gelukkig heb ik nu medicatie waarmee het met 10 dagen
over zou moeten zijn.
Ik hoop het, want ik werd er een beetje verdrietig van
om 'niks' te mogen met mijn rechterarm.
 
Ik wens iedereen een fijne dinsdag!
 
xxx Emilie xxx

7 opmerkingen:

  1. Hoi Emilie,
    Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag. Je bent echt heerlijk verwend zeg. Wat lief allemaal.
    Ik hoop voor je dat je arm inderdaad met 10 dagen helemaal genezen is. Ik moet er ook niet aan denken om niets te mogen doen... daar heb ik helemaal geen tijd voor... hihi...
    Dus beterschap, doe het vooral rustig die komende 10 dagen...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk al die verjaardagspost en nu niet gewoon even niets doen ;-)

    Ik weet het best lastig voor een creatieveling

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Nog van harte gefeliciteerd. Wat ben jij verwend met alle leuke post en fijne cadeaus.
    Hopelijk werken de pillen voor je arm echt snel, want dat is toch niets gedaan voor zo'n bezig bijtje als jij bent.

    Beterschap, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Alsnog gefeliciteerd, wat leuk dat je zoveel post hebt gekregen. Dat is altijd een verwennerij he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! En wat heb je heerlijk veel post gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. owjee, verjaardag gemist.... alsnog van harte en wat veeeeeeeeeeeeel post, heerlijk !

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi! Alsnog gefeliciteerd met je verjaardag! En wat fijn om zo verwend te worden, erg leuke post allemaal. Wat vervelend van je arm zeg, ik hoop echt dat de medicatie snel zak helpen en dat het daarna ook echt over is! Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!