maandag 28 april 2014

Snailmail in week 17


Op aanraden van veel mensen,
heb ik nadat ik bij de dokter was
en de diagnose "Peesontsteking in bovenarm" kreeg
met de bijbehorende onstekingsremmers,
rustig aangedaan.
Weinig post, bijna niet getekend
en een klein beetje gehaakt.

Natuurlijk stuurde ik mijn nichtje
(ze is ondertussen een mooie
volwassen vrouw en mamma,
maar 't blijft mijn nicht'je' - hihi)
een verjaardagskaart.

Daarnaast ontving ik de volgende post.

Travelingpostcard van Instagram
en een verjaardagskaart uit Malaysië
 
En nog meer verjaardagspost
 
Een mooie ATC voor de Terry Pratchett swap Pyramids
via Swapbot

En nog meer lieve post uit Noord-Ierland,
Finland en Hongkong.
En ik verstuurde 1 envelop, namelijk de RoundRobin
 van Marloes aan Tanja.
Ben benieuwd wat ze ervan vindt,
want we hadden afgesproken op
vrijdag te versturen, maar hadden geen rekening
gehouden met Koningsdag zonder post, zondag en
maandag zonder post...
Dus morgen klepperen er zes brievenbussen
met RoundRobin enveloppen :-)

RoundRobin aan Tanja

Het gaat wel beter met mijn arm,
de medicatie slaat aan,
maar over is het nog niet.
Dus nog maar een weekje rustig aan
met de post en andere creatieve zaken.
 
Ik wens iedereen een hele fijne postweek!
xxx Emilie xxx

2 opmerkingen:

  1. Goed dat je naar de dokter bent geweest. Nu weet je waar je last van hebt en werk je aan herstel. Wel vervelend voor je om dit aan je arm te hebben en zeker als je daardoor ook met creatieve dingen rust moet nemen.
    Gelukkig heb je nog plezier met al die post.

    Beterschap en groetjes, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Dank je wel Margaret. En ik ben blij dat het nu steeds beter gaat. Van post blijf ik genieten, het is zo fijn om mooie enveloppen of kaarten te ontvangen!

      Verwijderen

Dank voor je reactie!