donderdag 3 april 2014

Hexagon Art Journal - a drawing a day in March

ArtJournal maart 2014 - Elke dag een tekening

Omdat mijn opzet 32 vakjes heeft en maart er 31 heeft, had ik 'over' en die heb ik gebruikt om een grotere tekening te maken. En daarna nóg meer vakjes genomen, omdat ik de bloem zo leuk vond om te maken :-)

Wie mij volgt op Instagram (@ateliereem) heeft daar al de nodige foto's voorbij zien komen.
Hier zal ik alleen de afgeronde maanden laten zien.

En dit is Maart:

Maart 2014


dag 1 - hoofdletter E
dag 2 - herinnering aan zee (stenen in water)
dag 3 - confetti
dag 4 - oma roos (start van een grannysquare)
dag 5 - eend (vloog mijn post door heel nederland)
dag 6 - garfield (op ansichtkaarten verstuurd)
dag 7 - de nieuwe internationale postzegel
dag 8 - multicolor stripes
dag 9 - Geluk is waar je NU bent
dag 10 - kattenstaarten
dag 11 - meag hart van strijkkralen
dag 12 - IJsblauwe kussenhoes
dag 13 - Echte post is zoveel leuker - MailSnail
dag 14 - thee uit Egypte in een Blond Amsterdam mok
dag 15 - grannysquare
dag 16 - bezig met de zigzagdeken
dag 17 - ik had zin in bloemen :-)
dag 18 - post voor mijn kinderen gemaakt
dag 19 - mijn 1e Zentangle Tile gebruikt. Dit is een gedeelte van het logo van ..
dag 20 - Zentangle gemaakt
dag 21 - een ontwerp voor een "Onderzetter" bedacht en gehaakt
dag 22 - 1thDutchIGMeeting - postcrossing
dag 23 - Lali vissen kaart
dag 24 - Bloem
dag 25 - Bloem deel 2
dag 26 - Bloem deel 3
dag 27 - Beetle
dag 28 - Bezig geweest met mijn postzegel - verzameling
dag 29 - De zebra was mijn favoriete schilderij op mijn moeders Kunsttentoonstelling
dag 30 - Patroon met hartjes
dag 31 - Mijn vaders verjaardag (71 jaar) én de laatste dag van Maart.
 

3 opmerkingen:

  1. Mooi al die kleine kunstwerkjes bij elkaar.

    Fijne dag, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hij is weer mooi Emilie...
    Ik wens je een heel fijne avond,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij is echt mooi. Een Nog gefeliciteerd xx

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!