dinsdag 11 februari 2014

Elke dag een tekening - 1e week van februari 2014

Zoals beloofd, een overzicht van de
ArtJournal tekeningen tot nu toe.
Het blijft toch wel erg leuk om je dag
samen te vatten in een tekening.
En er zijn een aantal dames die met me mee doen
op Instagram. Iedereen pakt het weer anders aan.
Leuk om hun belevenissen in tekeningen mee te maken.
 
Dit was mijn eerste week van februari:



Dag 7: Start van de Olympische
Winterspelen in Sochi!


Dag 6: Ik zag een patroon in
de stengels van de narcis plant


Dag 5: Open muziekles bij
Rick en Tessa bijgewoond

Dag 4: Ik vond dit zo'n mooi
ansichtkaartje: kat knuffelt hond

Dag 3: Zentangle:vogeltje

Dag 2: Een mooie orchidee
bij mijn schoonmoeder

Dag 1: Ik kreeg een snoephart
in de stad

2 opmerkingen:

Dank voor je reactie!