maandag 19 augustus 2013

Post versturen en krijgen is leuk!!


Ik verstuurde deze week mijn swap-bot snailmail naar de USA.
Een kaart voor Postcrossing naar Duitsland

kaarten aan een jarige jobs




Van Erika kreeg ik het Robin Magazine, gelukkig stond erbij dat ik het mocht gebruiken voor snailmail want mijn handen jeukten om mooie enveloppen te maken en plaatjes te knippen. Nadat ik hem uitgebreid gekezen had natuurlijk! Dank je wel!!
En ik verstuurde voor de swap-bot van filmkaarten deze Harry Potter kaart naar de USA


5 opmerkingen:

  1. Wat een leuke post zeg. Genieten voor jou en je ontvanger. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ja, zo leuk is het om post te krijgen, i.p.v. alles via mail en zo. Maar ook om zelf nog handgeschreven post te sturen. Doe ik ook nog steeds heel veel...
    Ik wens je een heel fijne nieuwe week,
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Oh wat een fijne post allemaal! Leuk zeg!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!