woensdag 17 juli 2013

Wat neem jij mee op vakantie...?

Heerlijk, nog twee dagen werken en dan heb ik vakantie.
We gaan dit jaar naar Frankrijk en daar hebben we zin in. 
Alleen heb ik dit jaar een extra uitdaging....

Want wat neem ik mee om te haken, breien of andere knutseldingen....?
Ik heb besloten dat ik de eekhoorn en het keyboardkruk-hoesje zover mogelijk ga afmaken.
Dan wil ik nog een fruitmandje maken (heb ik de wol al voor). En ik heb nog een aantal diy-pakketjes liggen die gehaakt en gevilt kunnen worden. 
In combinatie met gespaarde boeken en tijdschriften lezen, kom ik misschien wel tijd tekort...
Want ik ga natuurlijk ook lekker zwemmen, stenen en schelpen zoeken en uitstapjes maken met man en kinders....

Kortom, ik vermaak me wel!

Wat nemen jullie mee op vakantie? 

Gelukkig zorgt er een buurman voor de katten én de tuin...

8 opmerkingen:

  1. Knutselen doe ik voornamelijk thuis ik nee lekker borken mee. Daar kon ik de rust thuis niet voor vinden ;-) genoeg leesvoer in huis dus gaat goed komen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk vakantie houden. Neem lekker spullen mee om iets nieuws te maken. Dan heb je gelijk een mooie herinnering aan een fijne vakantie.
    Na je vakantie kun je de afmaakklussen weer oppakken.

    Voor nu alvast fijne vakantie gewenst, Margaret

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Je hebt gelijk, dan is het een leuk aandenken.
      Ik heb juist vandaag nieuwe knutsel-spulletjes besteld (o.a. bedeltjes voor armbanden / onderdelen voor sleutelhangers) die morgen of overmorgen binnen gaan komen. Daarmee ga ik lekker aan de knutsel in Frankrijk. Heb ook een heel leuk patroontje voor een sleutelhanger-hanger gevonden die ik wil uitproberen.

      Verwijderen
  3. Oh, wat een heerlijk vooruitzicht. En wat fijn dat een buurman op de katten en de tuin wil letten. Je tuin ziet er prachtig uit trouwens.

    Ik heb een breiwerk mee. Het stekenpatroon oefen ik op een lapje dat dan weer een vaatdoekje wordt (die is al klaar). Verder oefen ik flink wat meditatieoefeningen en probeer het schrijven weer op te pakken. Vandaag op het strand vier zinnen geschreven. Verder schelpen gezocht en door de branding gerend.
    Voor lezen heb ik het geduld niet, heb ik gemerkt. Denk niet dat ik een boek uit krijg. Ik ga liever breien en hardop denken tegen manlief, die wél een boek probeert te lezen ;-)

    Een heel ontspannen vakantie toegewenst.

    Veel plezier.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik neem niks mee, want ik ga niet op vakantie....
    Geniet ervan meidje... lijkt me heerlijk om even weg te kunnen ...
    xxxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hoi Emilie,
    Over 5 dagen gaan wij ook op vakantie en ik neem helemaal niets mee. Ja, een boek om af en toe iets te lezen te hebben. Maar wij gaan een rondreis maken door Roemenië en daar zullen we elke dag excursies maken... Dan wil je na zo'n dag alleen nog maar lekker op een terrasje genieten van een klein wijntje en elkaar...
    Ik wens je alvast een heerlijke tijd in Frankrijk...
    Lieve groet,
    Mirjam

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik nam altijd een flinke stapel boeken mee, en een paar bolletjes katoen + haaknaalden. En spelletjes! dit jaar gaan we niet weg, maar ik ga gewoon door met mijn projectjes tussen het relaxen door (haken is ook best relaxed toch? ;)
    Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!