maandag 15 juli 2013

Leuke post... in week 29

Post in
Via Tante Jannie's Postkamer ontving ik hele leuke post van Eva in een zelfgemaakte envelop, een lief briefje, ansichtkaarten, grote en kleine speelkaarten en een leuke button (dochterlief heeft hem al 'ingepikt' - hihi)

Ook bestelde post kwam binnen, van Dreamkey Design, mooi papier'spul' en een enveloppenmal. Van Kralenhoekje ontving ik de bestelde sieraden spulletjes. Kan ik weer lekker knutselen!
En ik ontving het tweede lapje van Conny! Dank je wel, hij is super mooi geworden!

Post uit
Ik stuurde zelf ook via Tante Jannie's Postkamer post naar BelgiĆ«. 
En een lapje aan Patske. En ik werd deze week lid van de Facebook groep Haken en Breien, leuk om creaties te delen en hun blogs te ontdekken. 
Ik stuurde een short op naar Meta (hadden we geleend).
En verstuurde 2 kaarten via "Project Postvriend" dat is voor mensen die niet zo vaak post ontvangen, eenzaam zijn en door chronische ziekte hun huis uit kunnen. Vond het een mooi initiatief dus schreef me in, kreeg adressen door en vouwde een kraanvogel van mooi papier. Grote dochterlief een kikker. Die stuurden we mee met een gezellige kaart. 


2 opmerkingen:

  1. wat een leuk initiatief dat post vriend, ga er meteen even gluren...
    Heerlijke post ontving jij, geniet er maar weer lekker van xxxx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wat een leuke post zeg! Dat ziet er echt enorm gezellig uit!!

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!