woensdag 22 mei 2013

Update projecten en het recept op woensdag

Ik ben met heel veel projecten tegelijk bezig en kom er maar niet toe zaken af te maken...
Klinkt dit bekend of ben ik de enige chaotische knutselaar...?

Ik ben bezig met snailmail voor Emma, Melissa en Aafke en een aantal kaarten (ook voor postcrossing).

En ik ben bezig met een gestreepte trui en bijpassende sjaal te breien, dit ga ik afmaken met het breicafé in Houten. Als je in de buurt van Houten (Utrecht) woont en aan wilt sluiten laat me dat dan even weten. We starten het nu met z'n drieën weer op, maar meer dames is natuurlijk nóg gezelliger!

Dan een update van alle haaksels:
Bezig met een regenboog van sterretjes
Bezig met een tashanger
Bezig met lapjes in allerlei maten voor de dames van de vriendschapsdeken-kring
Bezig met nieuwe egel-ontwerpen voor de Egelbescherming
Bezig met het hartje van deze week - maar de post laat op zich wachten helaas en daar zit materiaal bij dat ik nodig heb

En er loopt natuurlijk een GiveAway - niet vergeten hoor tot 1 juni as - ze zijn zo leuk de egeltjes-sleutelhangers én het is voor een goed doel!

Een warm welkom aan de nieuwe volgers. Fijn dat jullie mee komen lezen!

♥♥♥
Dan het recept van deze week: Glutenvrij Gourmetten! 
We hebben de laatste weken 3x gegourmet omdat het zo gezellig en leuk is je eigen eten te mogen maken! Zie mijn kookblog voor het recept!

                                              ♥♥♥ Eem

5 opmerkingen:

  1. Oh, ik heb ook meerdere projecten liggen. Ik probeer me te beperken, maar het is weer langzaam op aan het lopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heerlijk om te lezen dat ik niet de enige ben met meerdere projecten, af en toe wordt er gezegd ruim je rommel eens een beetje op, dan ga ik weer richting hobbykamer, maar meest zit ik lekker beneden te "rommelen, of te prutselen, zo noemt kleinzoon het!
    Vandaag komen er wat dingen af, ik heb eerst de lapjes gedaan om te versturen


    BeantwoordenVerwijderen
  3. Haha heel bekent ja. Ik heb ook diverse dingen liggen die niet afkomen, maar nu heb ik met mezelf afgesproken dat ik eerst wat af ga maken ;-) (of dat lukt in nog de vraag haha)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Herkenbaar ja.. maar komt vanzelf goed. Is ook teveel leuks om te doen he!
    Xx

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Vanmiddag kreeg ik je snailmail-envelop! Wat is dit ontzettend leuk! Ik ga er hopelijk morgen over bloggen, maar ik wil je alvast even heel hartelijk bedanken! Echt super!
    xxxAafke

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!