donderdag 11 april 2013

Gehaakte slinger voor de jarige Job!!

Zoonlief is morgen jarig, hij wordt 10 jaar. en 
De trui is niet gelukt om af te krijgen, 
maar hij wou graag een slinger met
 de kleuren van de Nederlandse vlag. 
Die neemt hij mee voor in de klas als versiering 
voor Koningsdag enzo.
Dus mamma aan de haak en het is gelukt!!

Oranje boven!!
Nou nog even mooi inpakken en dan zie ik morgen vast een vrolijk snoetje!
Hij ging vanavond naar bed en zong: "ik ben morgen jarig, ik ben morgen jarig...!"
Manlief en ik versierden de kamer en ik begon aan de appeltaart...
Hij is nog 1 keer beneden gekomen om te vragen of hij in z'n bed moest blijven..?
Ja, ontbijt op bed hoort erbij natuurlijk!
Ondertussen is de appeltaart klaar en 
ga ik nog even opruimen voor ik mijn mandje in ga....
Ook nog zelf een envelop geknutseld... ;-)

5 opmerkingen:

  1. Alvast van harte gefeliciteerd. Maak er een mooie dag van. Groetjes Mieke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. feliessss met je zoon, en met die slinger gaat dat wel goed komen
    liefs jenneke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gefeliciteerd met je zoon!
    Knap gemaakt die slinger, heel mooi.
    Fijne dag gewenst xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooie slinger! :) En proficiat aan je zoon!
    emilia

    BeantwoordenVerwijderen

Dank voor je reactie!